Arkadaşlar 69 ile hamile kaldım ilk 3 ay 66.5 a düştüm şuan 21. Haftanın icindeyim ve 68-69 arasindasiyim aşırı kilo almaktan korkuyorum boyuma gore biraz fazla kilolu hamile kaldım ve skolyoz rahatsızlığım olduğundan dikkat etmem gerek bu süreçte zayıflama saglayabilir miyim sizce sağlıklı şekilde ?