Kızlar sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldum yine akıntı gelirken artık beyaz pütürlü akıntı geliyor kaşıntı yok ama doktor önceden sıstıone diye toz vermişti tam bitmemişti onu kullanmaya devam edim dedim suan enfeksiyon yaşayan var mı acaba doktora mı gitsem?