caglaoztrk serap_momy bebiş maalesef makat görünüyor hâlâ, değerlerine bi bakalım ona göre 37.haftaya göre sezeryanı planlayalım dedi 😔 ben döneceğini düşünsem de doktorum sanırım öyle düşünmüyor
serap_momy caglaoztrk hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sıkmayın canınızı bebişte etkilenir kaç haftalıksınız şuan
Kubrabzn Kızlar 3 gündür geceleri artan aşırı kaşıntım var. Göbek, komple bacak, kol ve sırtta. El ve ayaklarda yok. Herhangi bi döküntü vs yok. 38+4 hafta hamileyim. Kolestaz olabilir mi?
serap_momy Kubrabzn en önemli belirti kaşıntı olarak avuç içi ve ayak tabanı ama bence hemen doktorunuzla görüşün ne olur olmaz
Bsrgb serap_momy bütün testleri yaptılar karaciğer ile alakalı en son safra asidi 31 çıktı gebelik Kolestaz tanısı konuldu ve hemen ursactive 500 mg günde 4 tane başlandı gastroentoliji doktorunun dediği sezeryan ile bebeğin doğması şu an 28 haftada olduğum için kadın doğumcum biraz daha ilaç ile ve tahlillerde takibini yapalım dedi
serap_momy Bsrgb anladım çok geçmiş olsun hiç stres yapmayın inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi bende aynı şekilde ursactive kullanıyorum günde 4 defa kaşıntım baya azaldı bakalım doktor ne dicek pazartesi günü
Bsrgb serap_momy serap_momy inşallah amin sağlıkla sıhhatle alırız zamanında kucağımıza yarın yine sizlere de bilgi veririm perinotolog ile görüştükten sonra
Bsrgb serap_momy Tugba2794 çıktım şimdi perinotolog dan içimizi rahatlattı. Gastroentologlar gebelik kolestazı ile pek bilgiye sahip olmadığı için anne ve bebeği zehirleniyor zannediyor sadece Alt ve Ast değerine bakıyor aslında bütün kan ve idrar tahlilleri beraber incelenmeli kötü bir şey yok sadece haftada bir karaciğer ve idrar tahlili ver takip edelim dedi 37. Hafta da seni doğuma alıcaz hepsi bu proteini ve yağı kes bol su iç karbonhidrat ve şeker fazla olmamak kaydı ile tüket dedi herkes içini rahat tutsun ursactive ilaca devam benim sonuçlar çok yüksekti çok şükür buna rağmen olumsuz bir şey çıkmadı bir haftadır canım sıkkındı herkese önerim perinotolog ile görüşsün
serap_momy Bsrgb bende pazartesi görüşcem inşallah perinatologla çok geçmiş olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🌸
Bsrgb serap_momy amin hayırlı sonuçlarınız olsun inşallah hepimiz kucağımıza alalım inşallah zamanı geldiğinde 🙏 🌸