caglaoztrk bugun baska doktora gittim ben 37 de almıyorum cunku sıkayetın yok dedi. Değerlerin iyi dedi. Ha anıden bisey gelisir tabı alınabilir dedi. Ama o zamana kadar bır sey olmadı sikayetın yok, her sey yolunda gidiyoken almanın anlamı yok dedi. Sadece hareketleri düzenli mi onu kontorl etmen gerek dedi. Cunku kolestazda ani bebek ölümü yaşanabiliyomus. Bi gün önce nst de iyiyken sonraki gün bi anda olumsuz sonuclanabilşyormus malesefki. O yuzden son haftalar hareket edip etmediiği saat saat anne tarafından takıp edilmeliymis. Ona göre uzatılabiliyomus. Bana cok mantıklı geldi, 37 de doğsa emme refleksi belki gelismeyecek belkı baska seyler olucak allahım esirgesin. Ama bi yandan da gece uyurken bebek harkeet ediyomu etmiyomu nası hıssedıcem? Her an korku içinde? O yuzden riske atmamak da mantıklı. Yanı cok arada kalmıs durumdayım…