Naazli Kızlar 2. Gebeliğim. Kızım 2.5 yaşında. 20 haftalık hamileyim. Aşı zamanım gelmiş ama evimden başka şehirdeyim. Eve döndüğümde zamanım geçmiş olucak büyüm ihtimalle. 2. Gebeliğinde aşı vurdurmayan varmı ?
Ayse57 Naazli Tetenoz aşısını burda hiç duymadım ilk gebeliğimde hiç aşı vurdurmadım ikinci de de 30 haftalıkken bir aşı yaptım o da boğmaca aşısı bana ve eşime yaptılar
Mickeylover Naazli sorun olmaz diye düşünüyorum doktorumun önerisiyle iki gebeliğimde de oldum aşı ben, üstelik farklı doktorlar. Doktoruna sorarak hareket et bence daha güvenli 😇
1prens_1prensesannesi_ Benim ilk kızımda 2 buçuk yasında aşı geçmişime bakıp 3 doz vurulmussun dedi su an 22 haftalık 2.ye hamileyim doktorum 27. Haftadan sonra 1 doz daha vurulmamı önerdi canım kadın doğum doktoruna sor o seni yönlendirir