Ecemom_
Benim hiç bir belirtim olmamıştı ilk hamilelikte 4 gün önce geldi ama ne nişan ne suyum geldi 5 dakkada bir hafif ağrı kasılma var diye kontrole gittim benim içim rahat etsin diye de bana o gün doğuracağımı söylediler 4-5 cm açılmıştı
Şu an ikinci hamileliğim ve inşallah bu sefer belirtileri olur önceden 😁😁