Kızlar 5ocakta topun kanamaya düşük yaptım ve anında kürtaja alındım.. Ama malesef kanamam hala devam ediyor doktor rahim çok incelmiş dedi.. Benim gibi olup rahim duvarı normale dönen var mı? Özel olarak bişey yaptınız mı? Hikayenize ihtiyacım var paylaşıp yardımcı olursanız sevinirim🙏 tekrar ne zaman gebe kaldınız?