İlk hamileliğimde suyum geldi karnımın içinde güm diye sesi duydum ama öyle bardaklık filan değildi hastaneye gittiğimde dahil hala su akıyordu açılmam 1 cmdi suyumu diye test yaptılar ve su olduğu için eve göndermediler yatış yaptım açılmam beklendi 24 saat sonra tam açılmam oldu ve doğum yaptım. Size tavsiyem gelen sıvıyı kontrol edin içerisinde beyaz ve kırmızı küçük küçük parçalar oluyor ve sürekli akıyor tutamıyorsunuz eğer böyleyse başka doktora başvurun suyunuz geldiyse bebeğin enfeksiyon kapma riski olur ama bir çay bardağı kadar ve devamı olmadıysa pipiniz de olabilir bebek baskı yaptığında onu da tutamayabiliyorsunuz. Suyum gelmeden 1 hafta önce uykudan kalktım hep yatak üstüm ıslaktı suyum geldi sandım hastaneye koştum ama uyurken pipimi kaçırmışım bebek baskısıyla tutamamışım kendimi. Pipi ve suyu çok net farkedebilirsinizz