34 haftalık olanları görüp ay ne güzel az kalmış diyordum ama yok zaman asıl bundan sonra geçmiyormuş 🤣 Çok şükür genel olarak kötü bi hamilelik geçirmedim ama önümde daha 4-6 hafta kaldığını düşününce geriliyorum. He bide artan çatlaklar da azıcık canımı sıkıyor 🥹 Sanki vücudum eski haline hiç dönmeyecekmiş gibi kocaman bir karın, basenli olduğum için haliyle basenler de çıktı 😂 Güncel olarak 7 kilo civarı almışım 🥹 Bir an önce kızçemle kavuşmak istiyorum 🫠 Yakın haftalarda olan anneler sizde durumlar nasıl?