Kızlar 40+4 olduk ama hala ne bi su gelmesi ne bi nişan (2 haftadır sarı sümüksü akıntı geliyor o nişan mı anlamadım) ne bi sancı öylece bekliyorum ya valla 41 olacağız neredeyse ne olacak böyle bilmiyorum. Bugün biraz yürüdüm merdiven indim çıktım hafif sancılandım ama yine gitti. Sabırsızlanmak istemiyorum her şeyin bir vakti var elbette ama biraz çok bekledim gibi hissediyorum burada 38-39 da doğuranları görünce 🥲