Arzuyn mihraninannesi02 yok henüz giydirmedim doğumu bekliyorum ama yeni doğduğu için en güzeli battaniye olur endişe etme bence
Denizlina09 mihraninannesi02 astronot montlar çok kullanışlı bence öyle bir şey düşünebilirsiniz :) tutması etmesi daha rahat
mihraninannesi02 Denizlina09 çok pahalı sadece 1 ay sayılı günler giyeceği bir şey için o kadar para vermek istemedim hastaneden başka bir yere çıkmayız zaten soğuk olursa havalar 🥲🥲
dilaradoyan mihraninannesi02 o aylarında kalın örme kundak kullanmıştım. Zaten hareket etmiyorlar mont fazla gereksiz gelmişti o aylar için.
Denizlina09 mihraninannesi02 o zaman bu kalın kundak gibi örtüler oluyor ben kızımda ondan da kullanmıştım baya mont gibi duruyor onlar daha uygun fiyatlı bence
Merve_kucuk mihraninannesi02 Küçük bebekler de mont giydirmek çok zor olur. Bu yüzden tulum alın bence.
zynpknt mihraninannesi02 bence kalın battaniye kurtarır yaa sürekli dışarı çıkmıyorsanız hastaneye vs arabayla gidiliyor zaten yine siz bilirsiniz tabi