Fattma ben yapmadım ama yapacağım. Normalde kabul etmiyoruz diyorlar ama komşum avukat orda doğum yaptı. Ve fotoğrafçısını da dışarıdan getirtti. Önce karşı çıkmışlar ama komşum baya sinirlenmiş doktorumu bile kendim seçebiliyorum siz benim fotoğrafçıma vs karışamazsınız demiş kabul etmişler 👍🏻