Smysr Kızlar 1 saattir kasikta ağrı var duş aldım da geçmiyor bebek de çok hareketli, doğum sancısı sadece kasikta olabilir mi acaba bilmiyorum ilk gebeliğim bugün 39+5 oldu
yeni_anne2 Smysr canım haftan zatenn artik doğum haftası bence riske atma hastaneye git derim geçmeyen agrı pek normal olmuyor kasıklara vuruyormuş evett
Smiley87 Smysr doğum sancısı sürekli olmaz gelip geçer ordan anlarsın. Bu yalancı sancıdır . Son haftalarda çok normaldir. Doğum sancısı şöyle oluyo mesela 1 dakika kadar sancı oluyor geçiyor sonra 40 dk sonra tekrar oluyor geçiyor. Gittikçe sıklaşıyor. Adst ağrısı gibi başlıyor gittikçe şiddetleniyor.
mervedmrcn Smysr benim sancım karnımın üstünden aşağı doğru iniyordu ara ara gelip gidiyordu böyle gaz çıkarsam ya da büyük tuvaletimi yapsam rahat edecekmişim gibiydi. Önceki ağrılarım kaşığımda oluyordu belime sırtıma vuruyordu duşa girdiğimde hafifliyordu onlar yalancı sancıymış
Smysr yeni_anne2 sadece kasikta olması kafami karıştırdı burda okuduğum kadarıyla özellikle bele ve bacaga da agri atması gerekiyor diyorlar
Smysr Smiley87 öyle değil benimki 1 saattir kasikta dolaşan bir agri, gelip giden bir agri değil, yalancı olabilir dediğiniz gibi
Smiley87 Smysr doğum sancısı 1 saat sürmez, yalancı sancıdır büyük ihtimal. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah
Smysr minikbebegim06 kalın kıyafet giyip yatağa girdim ağrısı biraz durdu, tekrar kuvvetlendirse gitcem nolur nolmaz
Smysr Smiley87 bu ara sürekli oluyor bende de ama ilk defa böyle uzun sürdü şimdi azaldı biraz, hayırlısıyla gelsin bütün bebisler
ctakkk 36+3 benimde belim kuyruk sokumuna giren gittikçe artan bi ağrı var ama sürekli yani gidip gelen bi ağrı değil. Gebeliğim ilk kızım 35+0 da birden suyumun gelmesiyle suni sancı ile doğurdum kendi sancımı hiç çekmedim