Nalan_6552 Fatsa da oturuyorum ama iyi bir doktora gitmek istiyorum buralı olmadığım için de pek bilmiyorum ordu ve ilçelerinde olup ta doktorundan memnun olanlar var mı acaba (devlet)
Sucsn Fatsa devlet hastanesi kadın doğum maalesef aşırı yoğun odaya aynı anda 2-3 bazen 4 hasta alarak muayene ediyorlar doktorlar kötü azarlayan değiller ama çok yoğun olduğu için rahat bir muayene olmuyor