hamcokelek33 Nasıl oluyor arkadaşlar, bugün akşamdan beri karnımın üstü yani göbek deliğimin üstümgöğsümün altı arada geriliyor sertleşiyor gibi hissediyorum. Böyle mi oluyor yoksa daha aşağıda mı oluyor
KumpirsMom hamcokelek33 ağır iş mi yaptınız ? Dediğiniz olayı tam olarak göbek deliğinin üstünden göğüs altına kadar karnım ikiye bölünmüş gibi üst taraf sert alt taraf gevşeti, o gün ağır bi temizlik yapmıştım kendimi zorlamıştım beni sabaha kadar uyutmamıştı sonraki gün doktora gidip bebeği gördük iyiydi çok şükür durumu ama dikkat etmemiz gerekiyormuş acaba sizde zorlanacak bi hareket mi yaptınız
Mervecimmm hamcokelek33 karında sertleşme diye genelde bebeğin top gibi olup bir yere toplanmasından bahsederiz. Bunu mu soruyorsun
Girlmama hamcokelek33 benim karnım bazen taş gibi oluyor sonra geçiyor ama bebeğin top gibi bir tarafta toplanmasına sertleşme diyoruz
hamcokelek33 yeni_anne2 yok hayır öyle hissetmiyorum da karnımın üst bölgesi geriliyor gibi hissediyorum 🥹
KumpirsMom hamcokelek33 ondan olmuş muhtemelen bende karnım ilk kasıldı umursamadım devam ettim ama keşke bıraksaydım bebek kendini bi köşeye çekip kasılmaya sebep oluyormuş çok yorulduğunuz için dinlenin bol bol inşallah bişey olmaz 🫶🏻🤲🏻
yeni_anne2 hamcokelek33 yorgunluktan olabilir sertleşme tek taraflı oluyor bende sağda toplanıp sertleştiyor
hamcokelek33 Mervecimmm eğer öyleyse benim bahsettiğim karın sertleşmesi değil o zaman🥹 benimki biraz daha farklı böyle bebekle ilgili değil de drek karın kaslarım geriliyor gibi hissediyorum karnımın üst tarafında. Bebeği her zamanki gibi hareketli hissediyorum