Ben 2 kez transfer oldum 2 transferimde de transfer öncesi bu serumdan verdi doktorum. 2 transferimde tuttu ama ilk gebeligim devam etmedi, 2. Transferimde şükür 30. Haftadayiz.
Bildiğim kadarıyla bu serum bağışıklıkla ilgili bir rol oynuyor ve vücudun embriyoyu yabancı madde olarak görüp atmasını engelliyor.
Umarim bu transferinizde vesile olur bu serum hamile kalıp sağlıkla kucağınıza alırsınız evladınızı🙏🙏🙏