Kızlar 14. Haftaya girmiş bulunmaktayım. Tip 2 diyabet hastasıyım ve inisilun kullanıyorum. Hamileligimi öğrenmeden 1 ay önce inisulune geçtim ve o 1 aylık süreçte toplam 4 kg aldım(inisulin mi gebelik mi bilmiyorum cunku hamile olduğumu 5. Haftada öğrendim) neyse işin özü 14. Haftadayız ve ben toplamda ogrendigimden bugune 4 kg aldım. Yemekte yiyemiyorum ama anlamiyroum nden böyle olduğunu sizler de durum nasıl ???