Kızlar geçen gün detaylı ultrasonumuz vardı doktor bebeğin boyunun 28 cm olduğunu söyledi, 22. Haftadayız bu arada. Neyse eve gelince verdikleri rapora bakıyordum fetusun boyu 40 cm yazıyor. Bu haftada 40 cm olmucağını biliyorum ama farklılığı anlayamadım sizce neden bilen var mı? Birde konudan bağımsız birkaç gündür karnım aşırı gergin canım acıyor neden olabilir :( zorlanıyorum baya. Büyüdüğü için mi yoksa bi sorun mu var acaba endişelendim bu kadar acıcak derece oluşuna