Eltim de gebelik zehirlenmesi oldu. Tansiyonu 18e gelince hemen doğuma aldılar. Bebeği 52 gün küvez de kaldı. Şuan 1 yaşında bebiş ve gayet toparladı kendisini. İlk zamanlar ağlatmadılar akciğerleri daha tamamlanmamıştı açılması olunca morarmaya başlıyordu. Çok şükür herşey bitti gitti şuan kafasını da kaldırabiliyor oturuyor da. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Korkmayın