Mucu son adet tarihine göre gitmen gerek. Doktoruna söyle onların hesaplama sistemi var ona göre 32. Haftan şu güne denk geliyor diye söylüyorlar. Sen de tam o gün gidip raporunu alıyorsun. Benim öyle yaptılar tam 32. Haftanın başladığı gün raporumu aldım sorun çıkmadı ve 37. Haftamın hangi tarihte başladığını da söyledi. E nabıza hiç bakmadım ben ne yazıyor bilmiyorum bile.