Benfero ben 30 ocakta dondurulmuş 3.gün embriyosu oldum artık sıkıntıdan patlıcam. Sürekli yatmıyorum artık evin içinde bi o yana bi bu yana, telefon televizyon şeklinde geçip gidiyo ama çok çok sıkıldım. Sabırsızlık var, kalçadan vurulan iğneler iyice canımı acıtmaya başladı, tahammül seviyem düşük. Sırtım belim ortam buram derken 7.günü kan vermeyi düşünüyorum 😂