Kızlar burda tanıdığımız kimse yok , yanımda eşimden başka kimse kalamaz , tuzla sevlet hastahanesinde doğum yapıp başına böyle birşey gelen var mı , eşim kalabilir mi konuşsak , izin veriliyorlar mi, forumdan okuduğum kadarıyla özel oda vs oluyormus bazı hastanelerde , lütfen aydınlatır mısınız acilll