Ben tüp bebek tedavisindeyim, 30 Ocakta ovitrelle vuruldum, yumurta toplanıp 1 Şubatta tek embriyo transferim gerçekleşti 🥰 Bebişin rahme tutunmasını bekliyorum 😊 Az çok aynı süreç gibi 😊 Çatlatma iğnesinden kaç gün sonra idrar testi yapabiliriz 1 hafta mı sayıyorsunuz