Kızlar 2 aydır 2. Çocugumuz olsun istiyoruz ilk ay yani geçen ay kimsayal gebelik geçirdim bu ay yine olmadı adet oldum maalesef kimyasal gebelik geçiripte hemen gebe kalan varmı aranızda yada daha sonra hamile kalan üzülüyorum neden böyle oluyor anlamıyorm ilk gebeliğimde 2 ayın içinde gebe kalmıştım kimyasal gebelik falan bu sene öğrendim değişik duygular içindeyim