Liya3444 Kizlar Esenler kadin dogum devlet bastanesine giden varsa onerdiginiz bi doktor varmi nasil bi hastane
yeni_anne2 Liya3444 ben oraya gitmiyorum ama yakınım vardı fatma diye bir doktor varmış tatlı ilgili biri dedi hastane evimin hemen aşagında
kbsoysal Liya3444 Medipolde takipliyim, fakat bı kaç defa Beyza hocaya gitmiştim. Çok tatlı güler yüzlü bir hanımefendi🥰
ipekuysalylmz kbsoysal bnde beyza kılıçlıya randevu aldım. İnşallah severim. Orda bşka doktorlara da gittim hiç memnun kalmadım. Medipolde kime gidiyorsunuz?
kbsoysal ipekuysalylmz Evet öğrendim 🥰 Normal doğum 24.500 Zorunlu sezeryan 28.500 İsteğe bağlı sezeryan yanlış hatırlamıyorsam 48 demişti ☺️ Tabiki bu fiyatlar Op. Dr için geçerli 🥰