Benim bu haftalardan itibaren çok zor geçmeye başladı baya ağırlastıgımı hissediyorum 🥲 bu 2. Doğumum olacak ve sezeryan olacağım . Çarşamba kontrolümüz var bakalım gün verecekmi doktor. Artık sabırsızlanıyorum belli net bir gün versin istiyorum. Veee hala çantamı hazırlamadım 🥲 birkaç eksiğim var çarşamba tamamlayıp çantamı hazır edeceğim inşallah. Ve birde sorum olacak bu haftalarda vajinamda sürekli batmalar oluyor sizdede oluyor mu ? Çocuk sanki aşağı inmek için uğraşıyor ve Buda iğne batar gibi canımı acıtıyor. Bu neyin nesidir bilgisi olan varmı ? Bebek kanala mı girmeye çalışıyor acaba