Marsilyasabunu çok fazla ya hatta ben ilk eşime 65 dedım doguma doğru Zeynep kamılde diye tepki vermişti yazık gunah o kadar da veremezdim doktor hem ıyı ılgılı hemde uygun oldugu için böyle devam dedık yoksa lokman hekımden paket alacaktım gecen seneden devlete bu kere gıttım İnsan gıbı davranmadılar hiç