Berooo123 eskiden imkanlar olmadığı ve tıp çok gelişmediği için büyük annemlerimiz vs normal doğumda ölüyormuş neden ? Belki bebek ters gelmişti, yada kordonu dolanmıştı bilemediler yada bebek iriydi. Şu dönemde bazı riskler göz önüne alınarak sağlık durumumuz el vermeyip sezeryan doğum ile bebeğimize kavuşabiliyoruz ya da herşeyi geçtim annenin psikolojisi normal doğumu kaldıramayabilir. Lütfen kulağınızı kapatın. Ve mucizenize odaklanın . Biz yaradılış gereği annelik duygusu ile doğuyoruz zaten. Oyuncak bebeklerimiz üşüdüğü için üstünü bile örtmedik mi 🌸🥰 Kendi evladımız doğunca şefkati tüm bedeninizi saracak zaten . 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻