Naciyetosun 33 haftalık hamileyim ve ayaklarımda aşırı derecede şişlik var bazen yürüyemeyecek kadar şişiyor bir yandan normal diyorum bir yandan bu kadar şişliğe korkuyorum sizde de varmı bu durum
Baby_B Naciyetosun 33+2 deyim bende yok canim Tuzlu yeme ödem olabilir Zeytin tursu yeme Tansiyonun nasil
yeni_anne2 Naciyetosun hiç dinmiyor mu pekii hep şişmiş durumda mıı benimde hafta da bir iki oluyor yürüdükten sonra bir kaç saate dinledikten sonra geçiyor
Naciyetosun yeni_anne2 Bana yürümek yasak erken doğum riskim var hep uzanıyorum acaba çok hareketsiz kaldığım için mi oluyor ayağa birden kalktığımda oluyor çünkü
Baby_B Naciyetosun tursu ödem yapiyordur tansiyonunuzuda yuksek tutar Yemeyin bence Sahsen zeytin ve tursu eve almiyorum suan tuzdanda uzak duruyorum ki isler zorlasmasin😁
yeni_anne2 Naciyetosun ayy tabıki ondan olmuştur çok hareketsiz kalıyorsunuz ondan oluyor en azından evin içinde hareketiniz olsunn az çok hareketsizlikten ödem toplamışınız maalesef
Naciyetosun yeni_anne2 Kontrole gittiğimde doktora soracağım yürüyüş yapmam lazım artık hamlaşmışım ya
minikbebegim06 Naciyetosun kontrole gidince birde varis çorabı sor giysem mi diye benim çok az ödemim vardi doktor varis çorabı önerdi çok rahatladım kullanınca
Naciyetosun Baby_B Valla pis boğaz oldum hamilelikte son aya girince böyle gözüm doymuyor ama turşu yemicem artık zeytin yemiyorum zaten