Ozlemismaili Kızlar bişe sorcam bugun hastanede kan testi yaptırdım beta hcg 'm 6.08 cıktı bu ne demek oluyor?
Ozlemismaili denizers ay inşAllah benimde salı olmam lazım çarşamba bi kadın doğuma gidicem zaten inşAllah güzel şeyler yazarım buraha ilk heycan ya sabırsızlanıyorum🙈