Aslksp evde aloa vera bakıyorum. Dallarının ici artık dolmuştu şişti bayağı internette onun jeliyle has zeytinyağını karıştırıp krem yapıldığını ve bunun çatlaklara çok iyi geldiğini okumuştum denedim çok iyi geldi. Benim daha küçük bebeğim ama kaşıntı ve pullanma çok oldu kuruluktan. İlk kremim bugün bitti akşam bidaha hazırlayacağım. Eğer varsa aloa veranız deneyin derim cilt yenileyici özelliği de olduğu için çok iyi geliyor