LCW daki hamile ürünleri beğenmedim. Güzel görünmedi bana. İki renk gibi durduğu için sanırım.Tayt aldım artış dan. Hep onu giydim. Birde decatlondan eşofman altı almıştım bol onu giydim hep. Çok bir şey almadım. Doğumdan sonra giyemem diye. Üst için de maviden ve sanırım LCW san kazak aldım sweat.