BenayUmay bildiğim kadarıyla +3 yüksek bir değer değil. Şeker hastalarında ketoasidoz denen bir durum oluyor ama şekerin batağa yüksek çıkması gerekiyor . İnternete bakma . İdrar yolu enfeksiyonunda genelde keton
görünüyor idrarda . Şeker hastalarında çok yüksek oluyor keton+3 falan olmuyor