Hamileyim 14 haftalık sol bacağım ağrıyor bel fıtığım ve yırtik var ne yapmam lazım fizik gircektim bı baktım hamileyim o yüzden biseyde yapamadim daha öncede kizim vardı emziriyordum fikriniz varmı nasıl geçirebilirim agridan ne afedersiniz lavaboya oturabiliyorum nede kalkamiyorum ağrısından dinlenince sahada ağrıyor çünkü gün içinde hiç uzanamiyorum kızım var 20 aylık çok hareketli oda