Merhabalar 15 haftalık hamileyim. Eşim MR çekilecekti ben bir an dalgınlığıma gelip o kata kadar indim. Bekleme alanı vardı orda dank etti görevliye sordum burada radyasyon var mı diye hayır yok dedi ama içiniz rahat etmiyorsa çıkın isterseniz dedi çekilen odanın içine bile girmedim yine de taktım kafama siz ne düşünüyorsunuz zaten inmemle farkedip çıkmam bir oldu 2 dk bile kalmamışımdır.