Gulnarty ben sezaryen oldum çok şükür hemen geldi . Mesela yan odamdaki kadin normal doğurdu kadının sütü gelmedi benden daha fazla hastanede kaldı hergun makinelerle sagdilar gelsin diye mamalar verdiler. Sezaryen oluncada anne oluyorsun, aynı hormonlar bizde de oluyor , aynı kanamalar bizde de oluyor , terleme, al basması, duygusallık, süt gelmesi hepsi oluyor merak etmeyin 😊