Nannaann İhmal ettiğimden bu haftaya kadar geciktirdim 27. Haftada tetanoz aşısı yapılır mı bir zararı olur mu bilgisi olan var mı ??
Aysenur_0046 Nannaann bana da gün verdiler gittim aşıdan sıkıntı var haftaya birdaha gel kontrol et dedi bende gitmedim ilk kızımda yaptirmisim bunda da bilmiyorum gitsem mi diye 2 sene geçmiş oluyor üstünden
Gzde4507 Bn 30. Haftada yaptırdım. İkiz gebeyim. 2.doz da 34.haftaya geliyor ama karar veremdim yaptırsam mı diye yaptırırım büyük ihtimal