Kızlarr… Demir ilacı ve devacit diye bir vitamine başladım. İkiside ağır geldi. Hem şişkinlik, mide bulantısı ve kazıntı yaptı. Herşeyi geçtim bu hafta ya girer girmez göbeğim sanki geriliyor. Ne yapmalıyım. Ne sürsem iyi gelir. Her nemlendiriciyide sürmüyorum. İster istemez endişeleniyorum.