Bas00 23+6yım bebeğim baş geliş ama ona rağmen çoğunlukla hareketleri kasıkta. Detaylıda doktor başı çok aşağıda neredeyse kanalda doğal olarak bebekte normalden biraz aşağıda ama problem değil şuan için demişti. Bazen kasıkta bazen göbek deliği çevresinde hissediyorum tekmelerini ayaklarının yerini sürekli değiştiriyor içerde rahat durmuyor. Burada da böyle çok soru gördüm bu haftalarda çoğunluk aşağılarda hissediyor anladığım kadarıyla. 30lu haftalarda olup aşağısa hissettiğini söyleyenlerde var