dygsss Melek3675 alnın köşeleri çok sivri gibi ama belkide normaldir anladığım bişey değil doktorunuz bişey söylemedimi
Selim_Alparslan Melek3675 Yani anormal durum göremedim. Zaten daha beyin kemik gelişimi devam eder canım. Bence normal , evham yapma ♡ Çokta tatlı maşallah:)
obiranne3 Melek3675 maşaAllah yakışıklıya, gayette normal kız. herhangi absürt birşey görülmüyor. erkek bebeklerin kafaları kız bebeklerne göre büyük oluyor, büyüdükçede küçülüyor yani oturuyor tam anlamı ile. doktorum söylemişti
Melek3675 Çünkü çevremden çoğu kişi büyük olduğunu saga sola yatırmıyo musun diye söylediler kafa boyu ölçülüyor herşey normal bende ister istemes düşünmeye başladım teşekkür ederim yorumlarınız için❤️
elalara Melek3675 Sağa sola yatır diyorlarsa kafanın arka kısmında düzleşme vardır. Attığınız fotoğraftaki profilden o kısmı göremeyiz biz. Tam yandan fotoğraftan anlaşılır
Selim_Alparslan Melek3675 canım bebekken surekli kafasının yönünü değiştirmiştim ben oğlumda şuan kafası top gibi:) onu demek istemişlerdir. Bebek kafa yastıkları var yuvarlak onu kullanmıştım 1 yaşına kadar. Sende al istersen ♡
deletedmom43191 Melek3675 hayır gayet güzel kafası maşallah hiç takılma milletin ağzı torba olmuş 😡 bir bebeğe kulp takacak kadar beyinsizler
Eymenkuzusu Melek3675 benim oglumnda yanlarinda siskinlik gbi cikintilar vsrdi arkasi uzundu smdi 4 yasina yaklasti o kadr guzel bir kafa yapisi var ki ozellikle bu sekil istesem olmazdi 🤭 bebeginzde masallah cok tatli buyukdce sekillenir kafasi 🌺
Selim_Alparslan Melek3675 anladım yamuk gibi sanki ama daha şekillenir merak etme canım çok küçük yani. Bebek kafa yastıkları var canım internetten arastir. Onu kullanmanı tavsiye ederim. Ama çokta bir sorun yok :)