Nurrvldn Kızlar hamilelikte beta başta 2 kat güzel artıyorsa kese görünene kdr böyle güzel sürer artar demi
Smiley87 Nurrvldn evet ilk gebeliğimde doktora gittiğimde demişti ki tam 48 saat sonra tekrar test yap, en az 2 katına çıkarsa bana göstermene bile gerek yok bebeğin sağlıklı demektir.
Asiye_ Nurrvldn bende bilmiyorum öyle olmasını umuyorum ama ilk gün 46.46 idi 2. Kanda 121.30 3. Kanda 216.40 yarın 4.kani vereceğim inşallah 2 kattan fazla artmıştır çünkü en son kanı cuma verdim şimdi pazartesi vereceğim
Feslegenyavrusu Asiye_ benim de 2 ser gün arayla ; 40, 221, 627, 2 gün sonra vericem tekrar artislarda 2 katı olması gerekirken benim neden fazla acaba bilginiz var mı? Hepsi aynı hastanede yapıldı
Hizliveofkeli Asiye_ %60 ve üzerinde artış olması normal sayılıyor. Değerleriniz normal yani. Şu an için sağlıksız bir durum görünmüyor.
Asiye_ Feslegenyavrusu herkeste aynı olmayabiliyor diye biliyordum inşallah gittikçe yükselir ☺️ama güzel sonuçlar
Asiye_ Hizliveofkeli teşekkür ederim doktor da öyle söyledi %60 olumlu artış dedi pazartesiye kaldı şimdi inşallah yükselir
Asiye_ Smiley87 o zaman bu doktor beni niye 2 günde bir çağırıyor kollarımı delmekten başka bir şey değil yaptığı Yoruldum sabah teste git saat 3 de sonucu al iş yerindekilere yalan söyle 😄
Smiley87 Asiye_ valla bilemiyorum değerlerin de gayet güzel yükselmiş aslında. Benim bu 3. Gebeliğim, 2 kere kan verdim 2 katına çıktığını gördüm. Doktora da 7. Hafta gittim. Kalp atışı da duyduk çok Şükür. Daha önce gidip stres yaşamak istemedim. İnşallah senin bebeğin de sağlıklıdır
Loveis Asiye_ e nabizdan sonuçlarına bakabilirsin canım. Değerini hesapla 2000 olunca yada 5000 olduğunu tahmin ettiğin zamanda ya tekrar kan ver yada direk doktoruna git. Bence bu değerleri görebilmek için istiyordur kanı
Asiye_ Smiley87 amin inşallah pcos olduğu için gebemiyim değil miyim bilmiyordum kontrole gittim öyle ortaya çıktı bilse idim biraz daha bekler öyle giderdim bu hafta da pazartesi çarşamba ve cuma gideceğim yine ☺️ve inşallah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız
Nurrvldn Asiye_ bende 58 ile öğrendim suan 136 Çarşamba birdaha kan Verıcem bakalm güzelce arttı ama ınsallah öyle devam eder ondan sordum
Asiye_ Loveis bugün sonucumu aldım 673.48 çıkmış biraz daha yükselsin cuma gideceğim sonuç göstermeye 😄