Nakskdkdkd 39+0 da yarin 3 subatta sezeryan olucam dualarinizi bekliyorum nolur dua edin cok guzel gecsin 🤲 bebisimede sag salim kavusuyim 😍
Hkduman Nakskdkdkd sağ salim kolaylıkla olsun bitsin inşallah hiç anlamadan bebisiniz kucağınızda evinize dönün inşallah hemencecik😊
Busra-0760 Nakskdkdkd bugün bende sezeryan olacağım 🙈 Allah yardımcımız olsun inşallah herşey güzel olur 🥰
Asyshn Merhaba bende hafta ya sezeryan olacağım , ilk gebeliğim . Nasılsınız nasıl geçti hayırlı uğurlu olsun ❤️