Ahad Kızlar 20 haftalıj gebeyim dr ma her gittiğimde sormayı unutuyom size sormak istedim buradan yatış pozisyonu nasıl olmalı sizce bilenler gebelik geçiripte yaşayanlar varsa yardımcı olun bana lütfen korkuyom çünkü bişey olacak diye ?
Polo Ahad canm dr lar sol tarafına yatmayı öneriyor Ha canın ister sağa da yat Yatabiliosan ki 20. Haftadasın yatarsın sırt üstüde yat. Kasma yani. Ayrıca bu gibi bilgileri google yazıp bir çok doktorun makalesinide okuyabilirsin ;)
Sitionline Ahad bnde 19+1 im . Biraz sola yatıyorum sonra sıkılıyorum sırt üstü yatınca rahat ediyorum ilerki aylarda Ne yapcam bilmiyorum yan yatınca bunalıyorum :(