Kızlar 24 haftalığız tansiyonum hep 10/6 yüksek olmadığı iyi aslında öyle olanlar var mı doktorum düşük diyor sorduğum zaman tuzlu ayran iç diyor öyle olursa diyor tansiyonu düşük olanlar neler yapıyorsunuz bide hemen rahatim kaçıyor elim ayağım dökülüyor