bade25 Noluyoya evet geçti ara ara oluyo ama sanırım rahim büyüdüğü için oluyormuş. Cuma doktora gidicem tekrar sorcam
bade25 minussset sordum magnezyum başladı o beni biraz rahatlattı ama yine ara ara ağrılarım oluyo rahim büyüdüğü için sanırım
minussset bade25 bende magnezyum içiyorum uzun zamandır ama bende fayda etmedi hayla o ağrıyı hissediyorum 🥹 sizde durum nedir ?
minussset bade25 yarın farklı bir doktora randevu buldumm oraya gidicem. Bugün 5 gün oldu sanki afedersin ishal ağrısı regl ağrısı çekiyorum. Rahim ağrısı bu kadar uzun sürer mi emin değilim ..
bade25 minussset yalancı sancı da olabilir ama muhakkak gidin doktorum geçmezse önemli olabileceğini erken doğum riski olarak değerlendirebileceğini söylemişti inşallah öyle bişey yoktur ama gidin içiniz rahat etsin