Öğlen 12 gibi uyandığımda iç çamaşırımda ıslaklık hissettim. Hemen lavaboya gittim nişanım ve 1 bardak dolusu kadar suyumun geldiğini gördüm ama sancım yoktu. Vakit kaybetmeden hastaneye gittim ebe muayene etti ve açıklığımın 1 cm olduğunu bebeğinde başının çok yukarıda olduğunu normal doğumun çok zor olacağını söyledi. Doktorumun da muayene etmesini bekledim oda aynı şeyleri söyledi ama normal doğumu çok istediğim için suni sancıyla deneyelim açıklığına göre karar veririz dedi. Saat 2 gibi suni sancı verildi. Saat 6ya kadar açılma çok yavaş ilerledi sadece 5 cm açılmam olmuştu. Sancılar artık zorluyordu ve süreç çok uzayacak gibiydi. Doktorum 10-15 dakika daha bekleyelim ona göre sezeryana alacağım dedi. Ondan sonra açıklığım bir anda 8 cm oldu ve doğum başlamak üzereydi. Sancı geldiğinde squat pozisyonu alıp ıkınıyordum. Saat 7’ye yakın kakamın geldiği hissiyatı oldu ve çatala alındım. 3-4 ıkınma sonrası saat 19:08de bebeğim kucağımdaydı. Suni sancı anlatıldığı kadar kötü değilmiş. 2’den 6’ya kadar sancılar dayanılmayacak gibi değildi. 6’dan 7’ye kadar şiddetliydi doğum başlamıştı çünkü artık. Yapabileceğinize inanın. Bu bizim yaratılışımızda var. Herkes hayırla sağlıkla bebişini kucağına alır umarım.🌸🙏