Momdenizzzz 5 haftalıkken benim de olmuştu ama hafifti toz şase kullandım onun harici 15.haftamda boğaz enfeksiyonum oldı onda da antibiyotik kullandım ama bir problem olmadı bebek iyi detaylıda da tüm organları sağlıklıydı eğer gebeliğe uygun bir antibiyotik ise ki doktor hamile olduğunuzu biliyorsa ona uygun vermiştir ve eğer sürekli sürekli antibiyotik kullanımı yapmıyorsanız hiç bir şey olmaz