Ballisutt27 s20+ vacum, 3 başlıklı 2 paspaslı 1,5 sene olmuştur.
Paspas kısmınıda kullandım ben halı kısımlarına gelmiyor. Ben halı ayarıda yapmıştım. Süpürüp siliyor. Çekim gücüde ayrıca çok çoook iyi. Allah affetsin o olduğundan beri evin sadece tozunu alıyorum. İşte her gün evi siliyor, haftada bir on günde 1 falan içini iyice temizliyorum onada yapacak bişey yok