Arkadaşlar bugün kasılma sonucu hastaneye gittim. Acilde genel bi kontrol ettiler birde idrar tahlili istediler ama doktor şunu söyledi burada çıkacak olan sonuç çokta güvenilir değil makina ile bakılıyor falan dedi. Bende şaşırdım ilk defa duyuyorum bunu sizce yeniden polikliniğe gidip vermeli miyim ? Gerçi doktor açık açık dedi ama yine de bir sorayım dedim. Başına gelen oldu mu ? Mesela acilde verdiği tahlil ile başka bir yerde vermiş olduğu tahlil arasında farklılık çıkan oldu mu ?