Nazciimm Arkadaşlar çok zor zamanlar geçirdim. 3 düşük yaptım hepsi üstüste oldu 5 ay içinde. Çok zorladım saçma sapan birsürü doktora gittim. En son düşüğümden 9 ay sonra tam her şeyi bıraktım yeter artık Allah istemiyorsa vermiyorsa bebeğimi bana benim yapabileceğim bir şey yok dedim. Her ay deli gibi idrar testi kan testi yapmadan geçirmeyen ben regl dönemimin geçtiğinin bile farkında değildim. Eşimin doğumgününde farkettim (tam da gününde) umutlanmayarak bir idrar testi yapayım dedim ve çift çizgiydi inanamadım. 🙈 çok şükür rabbime 15 haftalık olduk. İnstagram sayfası açtım merak ettiğiniz sorular bilgiler vs varsa destek amaçlı takip edebilirsiniz. Gerçekten sevinirim ❤️ Her gün farklı konularda farklı postlar atıyorum. Okuduysanız teeşkkürler ❤️
Nazciimm Bu arada eşimin doğum gününde test çubuğunu hediye olarak verdim. 😅 biraz iğrenç olabilir ama bizim için çok değerliydi
Denisss Nazciimm tik tok modasi oralarda cok gordum bana gore cok hos bence umarim esiniz anlamistir ne oldugunu burda camasir makinesinin bi tarafini kirdi sanan esleri okumustum o aklima geldi 😊 saglicakla gelsin insallah 🙏